Registre de les sessions



Després de donar-hi moltes voltes des de l'1 d'Abril s'estan registrant les sessions segons una taula que he creat. La taula ha quedat així:

DIA
ESTATÈGIA
TIPUS D’INTERVENCIÓ
FUNCIONA?
MOTIU

Estratègia 1:















Estratègia 2:



Estratègia 3:



Estratègia 4:




Es posarà sempre dia i estratègia que serà sempre les mateixes:
1.- Fer de quadernet matemàtiques. (hora inici i acabada).
2.- Fer de quadernet de traç. (sense hora inici i acabada).

A partir d'aquí l'objectiu primordial és que l'alumnat acabi el quadernent. Si no l'acaba és el mestre que ha de fer tot tipus d'estratègia per a acabar-lo.Si sobra temps és quan es pot fer joc manipulatiu, treballant tot allò relacionat amb els continguts del quadernet que es cregui convenient, sempre tenint en compte el treball individual de l'alumnat.

Un altra objectiu que s'ha de tenir en compte és que en cada sessió en temps en què s'acaba el quadernet ha de ser inferior al de la sessió anterior. 
A mesura que passin els dies aniré actualitzant a veure si en els quatre casos es van acomplint els dos objectius primordials de cada sessió...Seguim!!! 

Un cop començat el registre canvio el model de la taula i em centraré amb les coses fonamentals segons el mètode. Definitivament queda així:

DIA
INTERVENCIÓ
ESTRATÈGIA




FUNCIONEN?
MOTIU:


S'escriurà la data i el tipus d'intervenció que sempre són de dos tipus: Intervenció individual dins aula o bé, intervenció individual en una altra aula.
Les estratègies sempre són les matèixes, ja que és un mètode i no el puc canviar, que les he nombreat anteriorment. Finalment si sobra temps joc manipulatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada